מערכת התראות פותחה לאחר דרישות של לקוחות לקבל אליהם התראות על חריגות מיעדים שונים לפי מחלקות כמו לדוגמא:מנהלי מכירות מבקשים להיות מעודכנים על חריגות ביעדי המכירות.
מנהלי הכספים מבקשים התראות על חריגות בתשלומי לקוחות מעל X זמן
מנהלי שירות מבקשים לקבל התראות על תקלה אצל לקוח מסוים שחוזרת מעל X פעמים או על עיכוב של מעל X זמם בקריאת שרות אצל לקוח
קיימים סוגים רבים של התראות שמנהלים דורשים לקבל על מנת להיות מחוברים ומעודכנים בזמן אמת למצב בחברה.
קבלת התראות בזמן אמת מאפשרת לך לספק שירות מהיר ויעיל ולהיות תמיד מעודכן בכל חריגה שמעניינת אותך.
מעוניין לקבל התראה על חריגות? מעוניין להיות עם אצבע על הדופק באופן קבוע ומיידי?